Kto som ?

Volám sa Jakub Kyrcz

Som mladý a ambiciózny kreatívec, neustále sa zdokonaľujem v najnovších podnikateľských trendoch, mám za sebou prax zo súkromných firiem ale aj s vlastného podnikania. Mimo to študujem na univerzite Komenského management, dáva mi to neustály prísun nových informácií a teórie ktoré sú v mojej praxi neoceniteľné.

Pohybujem sa v business prostredí a pracujem s najnovšími informácii s tejto sféry. Neustále zdokonaľujem všeobecné aj vlastné, mnou vyvinuté techniky na firemnú a osobnú prosperitu. Tieto techniky a aktívne sledovanie diania v business svete mi umožňuje byť o krok v pred a predvídať zmeny v podnikateľskom prostredí.

Svoj čas najradšej trávim vytváraním a tvorbou inovatívnych kreatívnych riešení pre business problémy a problémy managementu. Je to moja srdcová záležitosť. Okrem toho milujem písanie beletrie, kresbu, wellness, cestovanie a len tak si vyložiť nohy a oddychovať vonku v hojdacej sieti.

 

Začínal som kreslením

Už ako malé dieťa som miloval kreslenie, mohol som pri tom využiť svoju, dovolím si povedať nekonečnú kreativitu. Ešte počas základnej školy som začal pracovať ako barman, bavilo ma tvoriť nové drinky. Svoju kreativitu som nasmeroval na vytváranie nových chutí, nápojov. Neprešla dlhá doba a začal som pozorovať svoje pracovné okolie. Pozoroval som správanie sa ľudí, zamestnancov a ich vzťahov s nadriadeným či so zákazníkmi. Premýšľal som nad ich spokojnosťou a nespokojnosťou.

Časom som si všetky pozorovania začal zapisovať. Porovnával som ich a vytváral z nich lepšie spôsoby komunikácie a správania sa ku zákazníkom, nadriadeným ale aj naopak ako by sa mali správať nadriadený ku podriadením. Najskôr som tieto techniky používal len ja, no keď som uvidel že prinášajú väčšie zisky podelil som o ne aj s kolegami ktorý o ne mali záujem. V tej chvíli som ešte netušil že to je management a marketing.

Robil som vždy v luxusných baroch a reštauráciách ako je napríklad Leblon či na akciách ako Ples v opere, pozoroval som teda správanie vyššej vrstvy. Niekoľko krát som pre zmenu skúsil prácu aj v malých krčmičkách ktoré navštevovali zväčša zákazníci zo strednej vrstvy. Aj keď bolo prostredie priateľské, nenapĺňalo ma to, pretože som nemal taký prístup k pozorovaniam fungovania firmy.

Miloval som tvoriť, pozorovať a vyvíjať

Veľmi ma bavilo tvoriť, pozorovať a vyvíjať techniky na zlepšenia komunikácie zo zákazníkmi, medzi šéfmi a personálom.

Rozhodol som sa teda ísť na obchodnú akadémiu aby som sa rozvíjal v tom čo ma napĺňa, v obchodnom smere. Prax som absolvoval v medzinárodnej spoločnosti Mondaléz International ale aj v štátnej sfére, konkrétne som si prešiel daňovým úradom a ministerstvom vnútra, pozoroval som fungovanie inštitúcií v ktorých spolupracujú stovky zamestnancov a oddelení, naučil som sa ako fungujú veľké organizácie.

Neskôr som začal pracovať pre firmy ako je ABAKUS, MT-TEAM, PEMA. V týchto firmách som si prešiel najrôznejšími oddeleniami v ktorých som pracoval na svojich pozorovaniach a následne z nich vyvíjal a rozširoval svoje techniky. Moje schopnosti som tu veľmi rýchlo rozvíjal a veľmi ma to bavilo, časom som začal radiť svojmu okoliu ako zlepšiť business, predajnosť, efektivitu práce.

Mimo to som ešte stále vo svojich voľných chvíľach rád zašiel pracovať do gastronómie. Tvoriť nové chute a drinky je proste úžasné.

Začal som pracovať na založení vlastnej firmy v oblasti brendingu čo mi dalo mnohé skúsenosti (príde na trh v roku 2016) a na úzko špecializovanom eshope (objaví sa v roku 2017).

Svoje silné stránky som sa rozhodol rozšíriť na univerzite Komenského v odbore management.

 

Začal som pomáhať druhým

Založil som organizáciu Kreatívny poradca, ktorá sa zaoberá kreatívnymi riešeniami pre firmy a pomocou začínajúcim podnikateľom.

Neskôr sa rozšírila o vnútornú motiváciu. To je motivácia ktorá nám vydrží dlhodobo a nie je spôsobená len nejakým videom čo vidíme na YouTube. Už som totiž nevedel obchádzať, stovky videí ktoré nemajú žiadnu pridanú hodnotu pre človeka, dokonca veľa krát viac uškodia ako pomôžu.

Málo podnikateľov a predovšetkým mladých ľudí vie zo svojou vnútornou motiváciou pracovať.

 

 

 

 

 

Mohlo by vás zaujímať

Seminár  "ako si nájsť prácu ktorá ma baví a byť v nej šťastný"
Ako si nájsť svoju životnú cestu, ako začať podnikať od úplne nuly, hry na rozvoj business kreativity, priestor na osobné konzultácie.

VIAC INFORMÁCiÍ (KLIKNI TU)

Seminár  "ako vytvoriť úspešnú značku, krok za krokom"
Sedem faktorov úspešného podnikania rozobratých do detailov, základný podnikateľský plán a priestor na osobné konzultácie.

VIAC INFORMÁCiÍ (KLIKNI TU)

Semináre na mieru
Semináre pre vás a vašu firmu, šité priamo na mieru podľa vašich potrieb

VIAC INFORMÁCiÍ (KLIKNI TU)

Osobná konzultácia
Podnikateľia majú väčšinou schopnosti a cit pre správne veci, veľa krát sa potrebujú len s niekým poradiť a odkonzultovať svoje nápady a plány. Usmerniť svoje postupy a metódy a uisťiť sa v nich. Využitím konzultácie v konečnom dôsledku šetríte svoj čas a peniaze. 

VIAC INFORMÁCiÍ (KLIKNI TU)

Koučing
Len firma ktorá má naplno využitú značku, lojálnych a pracovitých zamestnancov a dobre prerozdelený pracovný čas môže byť vo svojom odbore najlepšou. 

VIAC INFORMÁCiÍ (KLIKNI TU)

 

 

Facebook Google plus+ Instagram Twitter

 

 

Semináre  semináre na mieru  Osobné konzultácie Koučing  KOntakt 

Kreatívny poradca, Váš triumf nad konkurenciou

 

Vytvorte si vlastnú webstránku zadarmo s redakčným systémom WebJET Cloud.

Zobraziť plnú verziu stránky